Ugrás a tartalomra

kormány-főtanácsos (titkársági feladatok ellátására)

Álláshirdetés

Munkáltató

Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium

Székhely
1054 Budapest, Akadémia utca 3.
Telefonszám
061/795-7609
Bemutatkozás

A kormányzati szférán belül a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium feladataihoz tartozik - többek között - a területfejlesztés, az európai uniós források felhasználása, a területi közigazgatás és az önkormányzati szektor koordinációja.

Leírás

Feladatok

A helyettes államtitkári titkárságon a teljesség igénye nélkül
- a központi e-mail cím kezelése,
- az elektronikusan és papír alapon érkező ügyiratok kezelése,
- a helyettes államtitkár hatáskörébe tartozó feladatok adminisztratív és koordinációs előkészítése,
- szükséges irodaszerek technikai rendelkezésre állásának biztosítása,
- a reprezentációs keretösszeg és jelenléti ívek havi elszámolása.

Elvárások

Pályázati feltételek:
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Magyar állampolgárság
- Vagyonnyilatkozat-ételi eljárás lefolytatása
- Nemzetbiztonsági ellenőrzés


Elvárt végzettség/képesítés: középfokú végzettség


Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
- megbízhatósági vizsgálat lehetőségének tudomásul vétele
- igény szerint hozzájáruló nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy – eredménytelen pályázat esetén – a pályázó önéletrajza az adatvédelmi szabályok betartásával bekerüljön a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium adatbázisába, legfeljebb 6 hónapos időtartamra

Előnyt jelent

közigazgatásban eltöltött idő, tapasztalat

Partner cég bemutatása

A kormányzati szférán belül a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium feladataihoz tartozik – többek között – a területfejlesztés, az európai uniós források felhasználása, a területi közigazgatás és az önkormányzati szektor koordinációja.

Munkavégzés helye, ideje

Munkavégzés helye
Budapest
Távmunkában végezhető?
Nem
Munkavégzés időtartama
határozatlan
Munkaidő
heti 40 óra

Bérezés

Az illetmény megállapítására a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
Egyéb juttatások

A juttatások megállapítására a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.

Jelentkezési határidő

Jelentkezési határidő

Jelentkezés

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
- végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
- Nyelvtudást igazoló dokumentum(ok) másolata
- motivációs levél
- Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz
- Hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről
- Nyilatkozat büntetlen előéletről


Pályázat benyújtásának módja: elektronikus úton a Humánerőforrás Főosztály részére az allaspalyazat@ktm.gov.hu e-mail címen keresztül. A tárgyban kérjük feltétlenül megjelölni a pályázat azonosítóját: KTM/15/07/25 - kormány-főtanácsos. A pályázati kiírásban megjelölt határidőn túl, vagy nem teljes körűen benyújtott pályázatok érvénytelenek.


A pályázat elbírálásának módja: A bizalmasan kezelt pályázatok a benyújtási határidőt követően 15 napon belül kerülnek elbírálásra. A pályázat eredményéről a személyes interjún részt vett jelöltek az elbírálásra előírt napot követő 15 napon belül elektronikus úton értesítést kapnak.

A teljes pályázati kiírás itt érhető el: https://kozszolgallas.ksz.gov.hu/JobAd/Info/118940