Ugrás a tartalomra

Kereskedelmi Manager /Import, logisztika és vám ügyintéző

Teljes munkaidő

Munkáltató

Globero Kft.

Bemutatkozás
The aim of the Center for Applied Learning is to strengthen practice teaching and to integrate knowledge application into the teaching and research processes of the Faculty. This process is supported by our platform openup.pte.hu, where networking collaborative thinking and the creation of innovative ideas can take place.

Leírás

Tapasztalati szint
Medior
Bővebben

Kereskedelmi Manager / Import, logisztika és vám ügyintéző


Importőrként és forgalmazóként magas minőségű, de megfizethető áru kültéri és beltéri bútorokat, lakás, design és kertkiegészítőket, valamint szabadtéri kikapcsolódáshoz, időtöltéshez kapcsolódó termékeket forgalmaz.


Cégünk kínálatában elérhető bútorokat közvetlenül, több évtizedes tapasztalattal rendelkező, ellenőrzött, minősített gyáraktól, a világ számos országából importáljuk. Folyamatosan megújuló és bővülő bútor és kiegészítő kínálatunkkal a világ élvonalába tartozó nemzetközi gyártók hazai képviseletét látjuk el. A közvetlen importőri tevékenységünknek köszönhetően az általunk forgalmazott kiváló minőségű termékeket kedvező árszinten tudják vevőink megvásárolni.


Feladatok:

  • import szállítmányok szervezése, kapcsolattartás a szállítmányozókkal
  • beszerzéshez, kiszolgáláshoz kapcsolódó logisztikai tevékenységek szervezése és támogatása
  • együttműködés és kapcsolattartás a kereskedő kollégákkal és a gyárakkal
  • együttműködés a raktári dolgozókkal
  • ·aktív közreműködés a határidőre történő szállítások szervezésében, közúti fuvarszervezés, konténeres szállítások szervezése, légi küldemények intézése
  • ·beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések és reklamációk kezelése,
  • megrendelések nyomon követése,
  • áruszámlák teljes körű ellenőrzése, vámkezelésre küldése, könyvelése, utalásra előkészítése
  • vámügyintézés
  • jóváírások, terhelések intézése
  •  fuvar- és vámszámlák teljes körű ellenőrzése, könyvelésre és utalásra előkészítése
  • EKÁER ügyintézés;
  • nyilvántartások naprakész vezetése

 

Elvárás:

  • beszerzési területen szerzett tapasztalat,
  • középfokú végzettség (preferált: logisztika, külkereskedelem),
  • aktív angol nyelvtudás szóban és írásban (napi használat, e-mail kommunikáció),
  • önálló, rugalmas szemléletű munkavégzés, proaktivitás.
  •  felhasználó szintű PC ismeretek (Word, Excel, Outlook),

 

Előnyt jelent:

  • Távol-Keleti kereskedelmi, szállítmányozási tapasztalat
  • kereskedelmi területen szerzett gyakorlat
  • felsőfokú szakirányú végzetség
  • egy évnél több szakmai gyakorlat hasonló munkakörben
  • kínai nyelvtudás

 

Amit Kínálunk:

  • versenyképes jövedelem
  • béren kívüli juttatás és egyéb bónuszok
  • határozatlan idejű munkaszerződés
  • modern, új barátságos munkakörnyezet

Munkavégzés helye

Ország vagy megye
Magyarország
Település
Pécs, Batthyány utca 9.

Jelentkezés