Ugrás a tartalomra

Ügyféltámogató (német nyelven)

Álláshirdetés

Leírás

Feladatok
  • Ügyfélkérdések kezelése telefonon, e-mailben vagy chaten német nyelven

  • A felmerülő problémák időben és hatékonyan történő megoldása

  • Empatikus, megoldásorientált ügyféltámogatás

  • Megkeresések és panaszok rögzítése, nyilvántartása 

  • Együttműködés más csapatokkal a lehető legjobb ügyfélélmény biztosítása érdekében

  • Ügyfélélmény javításának lehetőségeinek felismerése, és visszajelzése a csapatnak

Elvárások
  • Nyitottság a mászakokban való munkavégzésre, rotálva 8:00 - 20:00 között, hétfőtől szombatig (5 nap 8 órában)

  • Folyékony német nyelvtudás írásban és szóban

  • Jó kommunikációs készség, telefonhívások professzionális kezelése

  • Tanulási hajlandóság

  • Megoldásorientált gondolkodásmód

  • Fókuszált munkavégzés, a részletekre való odafigyeléssel

  • Ügyfélközpontú, pozitív hozzáállás a mindennapi interakciókon keresztül

  • Értékesítési készségek és az állatok szeretete

Előnyt jelent

Telefonos ügyfélszolgálatos tapasztalat előny, de nem feltétel

MS Office és az SAP alkalmazások ismerete előny, de nem feltétel

Munkavégzés helye, ideje

Munkavégzés helye
Pécs
Távmunkában végezhető?
Részben
Munkavégzés időtartama
határozatlan
Munkaidő
8 órás

Jelentkezési határidő

Jelentkezési határidő

Jelentkezés

Ajánlatunk

  • Az állatok szeretete nagyon fontos számunkra - ha van kutyád, behozhatod magaddal az irodába.

  • Egyedülálló vállalati kultúra - megtapasztalhatod a nyitottságot, a transzparenciát és a megbecsülést egy innovatív, dinamikus környezetben

  • Itt lehetsz TE - a "te" kultúra az egész vállalatban és minden hierarchikus szinten érvényesül.

  • Rendkívül sikeres üzleti modell és háttér - folyamatosan növekedés jellemző a cégre, még bizonytalan időkben is.

  • Munka és magánélet egyensúlya, rugalmas munkaidő - lehetőséged van kihasználni a rugalmas és hibrid munkavégzés előnyeit

  • Mert megérdemled! - A vonzó juttatási csomag, valamint a különböző kiegészítő szolgáltatások, pl. munkavállalói kedvezmények, home office támogatás vagy cafeteria-program, minden munkavállalónknak jár

  • Folyamatos kapcsolattartás - A kommunikáció fontos számunkra: digitálisan vagy a dolgozói applikáció segítségével

  • We Care! - A munkatársak jóléte nagyon fontos a számunkra

  • A fejlődésed fontos nekünk - széleskörű tanulási lehetőségekkel támogatunk téged.

 

Ha felkeltettük az érdeklődésedet, a karrieroldalunkon keresztül várjuk a jelentkezésedet:

https://jobs.fressnapf.hu/fibs/offer/ugyfeltamogato-nemet-nyelven-pecs/59ba9d8d-861a-4d5a-b5cb-13c5d743a860