A Regus több mint 30 évvel ezelőtt jött létre, amikor az alapító Mark Dixon észrevette, hogy a brüsszeli üzletemberek rendszeresen a helyi kávézók kis asztalainál tartanak megbeszéléseket.
A rövid és hosszú távú munkaterületi megoldások kínálásának ötlete globális sikertörténetté vált, és a 2011 óta IWG plc néven működő vállalat ma már a világ minden kontinensére és időzónájára kiterjed.
Iskolai végzettség, szakképzettség:
Középfokú végzettség (Felsőfokú végzettség előny)
Feltétlenül szükséges szakmai gyakorlat fajtája és időtartama:
1-3 év tapasztalat Front Desk Manager, Front Desk Agent, Community Manager, Back Office Manager pozícióban. / Pályakezdő
Nyelvtudás:
Anyanyelvi szintű/felsőfokú magyar nyelvtudás
Közép/Felsőfokú angol nyelvtudás, szóban és írásban
(belső kommunikáció és partner kapcsolattartáshoz.)
Egyéb (jogosítvány, saját autó, telefon, stb.):
-
Személyi tulajdonságok, feltétlen követelmények, ajánlott képességek:
Jó kommunikációs és ügyfélkezelési képesség
Proaktív gondolkodásmód, probléma megoldó szemlélet
Pozitív, lelkes és képes alkalmazkodni a gyorsan változó helyzetekhez
Egyéb kritériumok:
Magabiztosan használja az MS Office-t
Más alapvető informatikai csomagokat
Az ideális jelölt rövid leírása:
Egy olyan szakember, aki magabiztosan használja angol nyelvtudását napi szinten szóban és írásban. Rendelkezik tapasztalattal recepciós, iroda vezető és értékesítő pozíciókban. Profin és magabiztosan tudja képviselni a céget.
A kiválasztásnál előny:
Azonnali kezdés
Önéletrajzát kérjük küldje el az alexandra.varga@regus.com és agnes.balint@iwgplc.com email címekre egy rövid bemutatkozással egybekötve.